Splošni pogoji poslovanja

POSTOPEK NAROČILA

1. Korak – Izbor izdelka

Nakup v naši spletni trgovini lahko opravite tako, da si izberete željen artikel. Artikli so razdeljeni po posameznih kolekcijah. Ko se nahajate na strani z izbranim artiklom, izberete dodatne možnosti, kot so barva artikla, velikost in količina. Izbiro artikla potrdite s klikom  na gumb »Dodaj v košarico«. Ko končate z izbiro artiklov izberite košarico v zgornjem desnem kotu.

2. Korak – Košarica

V košarici lahko spremenite količino naročenih izdelkov ali pa izbrani artikel izbrišete. Če hočete spremeniti količino, vnesite novo količino, nato kliknite na simbol posodobi, če želite, da bo sprememba upoštevana. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišete s klikom na simbol izbriši. V kolikor želenega artikla ni na zalogi se v košarici poleg imena pojavijo tri zvezdice*** in nad poljem z artikli opozorilo, da je v košarici artikel, ki ni na zalogi. Pod izbranimi artikli je polje za vnos kode kupona ali darilnega bona. Če želite nadaljevati z nakupom še katerega drugega artikla, kliknite gumb »Nadaljujte z nakupom«, če pa želite z nakupom zaključiti potem izberite »Na blagajno«. S klikom na gumb »Na blagajno« boste preusmerjeni do košarice.

3. Korak – Oddaja naročila

Postopek oddaje naročila je nato sledeč, če se pred izborom artikla niste prijavili, se vam na zaslonu pojavi okno, kamor vpišete svojo uporabniško ime in geslo, v kolikor ste že registrirani. Če pa še niste registrirani, potem izberite možnost »Nova stranka« in izpolnite zahtevane podatke. Preden pošljete prijavo je potrebno tudi potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, kateri so vam ves čas dostopni na naši spletni strani. Če ste se že pred izborom prijavili, vam na zaslonu izpiše naročilo, ter podatke o plačniku. Če je kraj dostave različen od naslova plačnika to označite. Kliknete na gumb »Naslednje«. S klikom na »Naslednje« izberete Način dostave. Ponovno kliknete na gumb »Naslednje«. V naslednjem koraku spletna stran zahteva, da ponovno pregledate podatke, če so pravi, ter za potrditev naročila kliknete na gumb »Potrdi naročilo«.

Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu. S tem je pogodba sklenjena.

V kolikor po prejetem obvestilu ugotovite, da ste se zmotili  pri naročanju, lahko spremembo sporočite tako, da odgovorite na prejeto sporočilo ali pa nas pokličete na kontaktno številko +386 (0)51 31 41 31.

Ko bomo prejeli vaše naročilo, jo bomo v najkrajšem času obdelali. V primeru če naročenega artikla ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vašo e-pošto.

Predstavnik podjetja vas lahko kontaktira po telefonu ali elektronski pošti, da preveri vaše podatke,  morebitne nejasnosti in nepravilnosti pri naročilu.

CENE V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen.

PLAČILNE METODE

  • plačilo po povzetju (stranka plača blago ob prejemu pošiljke na pošti)
  • plačilo po predračunu
  • plačilo s kreditno kartico
  • plačilo preko Paypal sistema

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), z razčlenjenimi stroški.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu.

DOBAVNI ROK

Spletna trgovina Naracamicie želi čim bolj ustreči željam vseh naših kupcev, zato vam kupljeno blago dostavimo na vaš naslov ali katerikoli drug naslov, ki ga vpišete pri naročilu. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije. Čas dostave je odvisen predvsem od načina plačila. Če izberete plačilo po prevzemu, vašo pošiljko oddamo še naslednji delovni dan, tako da jo lahko pričakujete v 1-2 dneh. V primeru, da izberete plačilo po predračunu, vašo pošiljko odpošljemo prvi delovni dan po prejemu plačila. To velja za izdelke, ki so na zalogi. V primeru da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša in se med strankama sporazumno določi.

Artiklov ne pošiljamo na lokacije kjer so prisotne fizične trgovine Naracamicie.

STROŠKI POŠILJANJA

Dostava blaga poteka preko pošte Slovenije.

Cena dostave blaga znaša 4,02 EUR + DDV = 4,90 EUR

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, plačate izdelek ob dostavi, pri čemer morate plačati provizijo za odkupnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Pri vseh naročilih, ki presegajo 70 EUR je dostava brezplačna. 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Skladno z določbo 43.č. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec lahko izpolni obrazec TUKAJ ali pošlje katerokoli nedvouno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na e-naslov: info@naracamicieonline.com. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma, oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga nemudoma vrne, najpozneje v 14 dneh od datuma ovestila o odstopu od pogodbe.. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Blago mora imeti originalne etikete in kartončke. Priložena mora biti kopija računa in vsa dokumentacija, ki izdelku pripada. Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino  najkasneje v roku štirinajst (14) dni od prejetja vrnjenega blaga. 

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.

Kupec vrne blago na naslov:

Katarina Pišot s.p.
Bevkov trg 6
5000 NOVA GORICA
Slovenija

V kolikor je kupcu pripadala brezplačna pošnina zaradi naročila višjega kot 70,00€ in je opravil vračilo enega ali več artiklov, kar pomeni da končni znesek nakupa znašal manj kot 70,00€ se kupcu zaračunajo stroški pošiljanja.

REKLAMACIJE

Reklamacijo nam prosim sporočite na elektronsko pošto http://info@naracamicieonline.com.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Artikla ni mogoče reklamirati če:

  • gre za blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam
  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca
  • če je blagu odstranjena originalna embalaža
  • če so blagu odstranjene originalne etikete-kartončki
  • če so vidni znaki uporabe

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Vaše podatke skrbno varujemo pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Nara Camicie dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne trgovine Nara Camicie, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Pridržujemo si pravice do tiskarskih napak.

PRITOŽBE IN SPORI:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova: info@naracamicieonline.com ali pisno na naslov: Naracamicie, Katarina Pišot s.p., Bevkov trg 6, 5000 Nova Gorica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik mora v roku petih delovnih dni potrditi, da je pritožbo prejel ter sporočiti  kupcu kako dolgo jo bo obravnaval in ga sprotno obveščati o poteku postopka.

Glede na to, da ima podjetje Naracamicie, Katarina Pišot s.p., vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb,  skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Ponudnik v skladu z ZlsRPS obljavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Loading...